Răzvan Burleanu, revoltat după FCSB- FC Voluntari! „Ce a fost în mintea lor să alerge atât!?”

Președintele F.R.F., Răzvan Burleanu, a luat foc după ce a văzut că ritmul meciului FCSB  – FC Voluntari, încheiat 2-1, a fost cu mult peste media fotbalului românesc. Președintele habarnist  a spus că partida i-a creat un disconfort, el fiind obișnuit cu dispute în care jucătorii merg pe teren.

Disconfortul creat de FCSB – FC Voluntari  lui Burleanu a fost cu atât mai mare, în condițiile în care acesta se simțea extraordinar după meciul dintre Astra și Sepsi, partidă în care fotbaliștii s-au mișcat cu o viteză mai mică chiar și decât cea a jucătorilor de golf.

„Eu nu accept asemenea partide! Eu n-am venit la F.R.F să-mi fac nervi! Eu am venit să văd cum se  alege praful de fotbalul din România, și vreau ca lucrul ăsta să se întâmple încetișor. Bine, nu că n-ar fi deja praf, dar vreau continuitate. Ce a fost în mintea lor să alerge atât!? Ce înseamnă asta? Voi propune ca de acum încolo să fie penalizate aceste echipe ale căror jucători depășesc o viteză mai mare de 3 km pe oră”, a declarat Burleanu.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

