Antrenorul lui A.C. Milan a adormit în timp ce o urmărea pe CSU Craiova în meciul cu Chiajna

CSU Craiova le-a creat primele probleme italienilor de la A.C. Milan, cu cinci zile înainte de întâlnirea de la Severin. Șefii milanezilor sunt îngrijorați că Vincenzo Montella nu va putea stabili tactica pentru meciul cu CSU, din moment ce antrenorul a intrat într-un somn profund în timp i-a urmărit pe olteni în meciul cu Chiajna și nu dă semne că s-ar trezi curând.

„L-am găsit pe canapea. Era cu capul pe o parte. Inițial am crezut că e mort, așa părea, dar apoi i-am verificat pulsul și am văzut că doar dormea. Problema e acum că nu se mai trezește. Am început să urlu, să fac gălăgie, am încercat și varianta clasică, tigaia și polonicul, însă nimic”, ar fi declarat soția lui Montella.

Un consilier din cadrul lui A.C. Milan i-a calmat însă pe conducătorii clubului, asigurându-i pe aceștia că în meciul de la Severin nu va fi nevoie de vreo tactică pentru a câștiga împotriva celor de la CSU.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

